Heerlijk weer

Ik ben een groot fan van Piet Paulusma. Alles van hem wil ik zien. Van Piet the weather report, Piet the movie, Piet the musical tot Piet’s revival en Piet’s Ascension.
Zelfs het feit dat zijn outfit afkomstig is uit een zak met tien jaar oude kleren, die op weg naar Roemenië van de vrachtwagen is gevallen en waarvan Piet dacht; pik in, een extra rafelige trui van Zeeman voor een frisse dag kan geen kwaad. Maakt mij niet uit. Ik vind het zelfs vertederend om te zien. Want hij blijft zo gewoon, die Piet.
Na zijn opmerking: ‘morgen weinig regen maar wel lang’, kan hij bij mij niet meer stuk. Hij is onbetwist dé weerman van Nederland. Is toch geweldig? Een kwartier lullen over van alles behalve het weer om daarna binnen één minuut de weersverwachting af te raffelen.

lees verder

1 reactie

Opgeslagen onder ALGEMEEN

Een Reactie op “Heerlijk weer

  1. Of het voorspelde weer er nu wel of niet komt, zijn praatjes blijven leuk.

    Zomerse groet,

Geef een reactie

