Zo gewonnen zo geronnen

Mijn mobieltje trilt. De kapper! Op zaterdagavond om tien uur! In de kroeg! Dat verzin je niet.
‘Kun je mij maandagochtend een uitdraai sturen van mijn balans 2016?’
‘Gaat het wel goed met je? Het is zaterdagavond.Twee over tien om precies te zijn.’
‘Word wakker, jongen. Jij bent mijn accountant en wij leven in een vierentwintiguurseconomie. Dus….’
‘Mooi, ik zal het noteren. Anders nog wat?’
‘Nee, de rest bestel ik wel per email.’
‘Dat had je met die balans ook kunnen doen.’

Lees verder

1 reactie

Opgeslagen onder ALGEMEEN

Een Reactie op “Zo gewonnen zo geronnen

  1. van cijfertjes heb ik weinig verstand.
    Verder ben ik kalend, dus jouw kapper krijgt mij ook niet als klant …

    Grijnzende groet,

Geef een reactie

