Alleen als ze vlooien hebben..

Voor zijn huis staat mijn buurman Wiebe, die lijdt aan het syndroom van schriftelijke gilles de la tourette en daarnaast autistisch is.
Hij staat op één been voor zich uit te staren terwijl hij tegelijkertijd een bak kreeftensalade naar binnen werkt. Ik vraag waarom hij zo staat.
‘Omdat ik dan beter kan nadenken,’ legt hij uit. Dat leerde ik overigens van een gehandicapte flamingo.. Die stond ook zo. Ik wil mij inleven in het gevoelsleven van de flamingo. Wist je trouwens dat Flamingo’s zo roze zijn omdat ze kreeft eten?’, en hij neemt nog een hap van zijn kreeftensalade.

Lees verder

 

 


’Wist je trouwens dat Jezus gestorven is voor onze zonden zodat wij op onze vrije paasmaandag in de file kunnen staan naar een woonboulevard? Wist je niet hè ? Topgozer toch, die Jezus?’

1 reactie

Opgeslagen onder ALGEMEEN

Een Reactie op “Alleen als ze vlooien hebben..

  1. Die Wiebe is zo gek nog niet. Wat denk je van de bijgekleurde zalm?

    Zonnige groet,

Geef een reactie

