De dag kan nog alle kansen op..

Even een paar boodschappen doen. Op de fiets maar deze keer. Twee buurmannen leuteren zoals gewoonlijk voor mijn tuinhek. Hun honden schijten mijn hek onder en opruimen ho maar.
Maar mijn kans komt nog wel. Kortom, de dag kan nog alle kansen op.
Ik hoor de ene buurman zeggen dat 50% van het menselijk DNA overeenkomt met dat van een banaan. Waarop de andere buurman zegt; ‘tja, aan de ene kant denk ik dat ook en aan de andere kant, niet.‘

LEES VERDER

1 reactie

Opgeslagen onder ALGEMEEN

Een Reactie op “De dag kan nog alle kansen op..

  1. Sommige mensen lopen rond met de hersencellen van een amoebe.

    Vriendelijke groet,

Geef een reactie

