Wij vragen het aan een volslagen idioot..

Het gaat steeds geestiger met de wereld. Nu weer gedoe met Noord-Korea. Ik vraag mij overigens af, of wij, als we in oorlog raken met Noord-Korea, we dan ook weer nieuwe afleveringen van M*A*S*H gaan zien.
Nee serieus ik vind het beangstigend nieuws. Zonder gekheid, dan luister ik toch liever naar nieuws over panda’s die uit China over komen .Zullen we als contraprestatie voor de panda’s de heer Wilders cadeau doen aan China? Iedereen tevreden. Toch?

LEES VERDER

1 reactie

Opgeslagen onder ALGEMEEN

Een Reactie op “Wij vragen het aan een volslagen idioot..

  1. Een volslagen idioot?

    Ik ken er wel een paar ….

    Vrolijke groet,

Geef een reactie

