Woede! (Zoektocht naar verlichting 6)

In mijn zoektocht naar “verlichting” blijf ik wel eens steken in een richting die voor mij niet zoveel oplevert. Er is veel kaf onder het spirituele koren. Laat ik het zo maar noemen. In een maandblad dat uit (schijnt) te blinken op het gebied van spiritualiteit, persoonlijke ontwikkeling en gezondheid, lees ik wat advertenties. En daar staat het blad vol mee. Van advertenties als; “communiceren met bomen volgens de Zuid-Afrikaanse wortelmethode tot spreken met gene zijde via het beproefde abonnement van voodoo-fone. Alles schijnt te kunnen in die wereld.
En veel mensen hechten er een onwankelbaar geloof aan.
“Ontdek uw spirituele leider”, lees ik ook nog.

LEES VERDER

1 reactie

Opgeslagen onder ALGEMEEN

Een Reactie op “Woede! (Zoektocht naar verlichting 6)

  1. Uiteindelijk blijf jezelf je beste spirituele leider ….

    Vriendelijke groet,

Geef een reactie

