Brain agent, een frisse energie…

Even iets anders dan spirituele zoektochten. Ons accountantskantoor gaat namelijk ook gewoon door.

biechten2_zpsjsenpszg

Op mijn bureau ligt een uitnodiging voor een lezing van Wokke Boenter.
Hij is een Brain agent en trendteller, staat er in zijn folder te lezen.
Geen idee wat dat is maar het lijkt mij, voor mijn compagnon Fröhlich en mij, een must om aan te horen. Met name omdat ik Wokke nog ken van vroeger toen hij nog een niet onverdienstelijke jurist was zonder klanten. De man was dermate in merg en been jurist, dat wanneer wij in een kroeg, “met bloed zweet en tranen” zongen hij altijd zong; “met bloed, zweet en/of tranen zowel gezamenlijk als ieder afzonderlijk”. Zo was hij gewoon. Maar nu is hij dus een Brain agent.

Verder lezen

 

1 reactie

Opgeslagen onder ALGEMEEN

Een Reactie op “Brain agent, een frisse energie…

  1. Sommige dingen zijn gewoon zo. Daar valt niets tussen in te brengen. Je moet pijpen ook niet met buizen verwarren.

    Love As Always
    Di Mario

Geef een reactie

