Prof

Voetbalseizoen is weer op weg. Geen idee waarheen, maar soit. Interviews met voetballers leveren altijd weer vermakelijke momenten op. Ook nu.

Een voetballer wordt geïnterviewd naar aanleiding van een gemiste strafschop. En ook deze voetballer praat uitsluitend in de tweede persoon enkelvoud. De jij-vorm. Het lijkt altijd of een voetballer het over een ander heeft als hij over zichzelf praat. Dat kan behoorlijk verwarrend zijn:

“Vertel eens Henk, hoe kon je nou die strafschop missen?”

“Ja, hoe is dat gebeurd, hoe is dat gebeurd?” (voetballers herhalen altijd de vraag) ”Eh…ja, dat weet JE niet, hè. JE staat voor de goal en dan mis JE.” LEES VERDER

31 reacties

Opgeslagen onder ALGEMEEN

31 Reacties op “Prof

  1. Mooi. Kan ik nog effe een fles drank scoren, want ik zuip wat af hoor, sinds je er niet bent.

  2. Ah , ik dat dat ge ook een elleboog gekregen had 😉

  3. jouw blogstilte was me nou niet direct ontgaan en dat van die projectjes….daar heb ik zo mijn gedachten bij

  4. had je net willen leren kennen
    dan ga ik maar eens over je blog surfen

  5. VSp

    Wethouder Janssen weer in de problemen? Succes in ieder geval, met wat dan ook.

  6. nummer22- advocaat

    Heer Paco, hoe toevallig! Ook Professor dr.mr. ir. R.Leijdecker
    ( 1955) van het O.I.L. (1955) en nummer 22, zijn even druk met onderzoekswerk.

    Maar dat komt ook na een lange reis naar India en Nepal en bij terugkomst even de beide benen op de grond te moeten zetten.
    Mr. R. Elativeren, adviseerde dit dringend, doch geheel terzijde en zonder uurtje factuurtje. Enfin… wij wachten u nieuwe blogs af.

    Met hoogwaardige Mauro moet blijven groet zonder egdoogsteun van de Partij Van de Verschrikking,

    Uw nummer 22 c.s.

  7. Knietje gekregen van Bopske?

    Of heeft de Jehovagetuige ondanks de interventie van Ab alsnog zijn goddelijke boodschap op meer fysieke wijze kunnen brengen?

  8. Theo Balvers

    Ik heb je wel gemist en dan weet je vaak niet wat er aan de hand is. Bedankt voor de info

  9. en ik bedacht al een heerlijke vakantie voor je in verweggiestan

  10. Drukke tijden dus, Paco, in je onderzoeksbureau…
    Lie(f)s.

  11. Terrebel

    Oe, spannend verhaal! Ben benieuwd hoe’t afloopt…

  12. Wat wil je ook met al die opdrachtgevers, familie en collega’s van je :-).

  13. Di Mario

    Dat ken ik zo….

    Laat wel weer van me horen…

    Love As Always
    Di Mario

  14. A man’s got to do, what a man’s got to do 😉

  15. Haha heb ik ook tijd om bij anderen te lezen…s6 met je project

  16. no se preocupe, ik heb geduld, in Duitsland duurt het tappen van een goed glas bier ook zeven minuten, stom om daar niet het geduld voor op te brengen

  17. nog eens een teken van leven….Ik wens je een fijne vrijdag

  18. Undercover dus. Ik maakte me al zorgen dat je niet meer zichtbaar was.

  19. Pfff gelukkig ik begon me al zorgen te maken. Kan ik Peter R van je case af halen… Even een telefoontje plegen…

  20. geesjesgedachten

    Pff, gelukkig je bent er nog.
    Ik wacht wel totdat je klaar bent met de projectjes waar je druk mee bent.
    Succes ermee.
    Geesje

  21. Bedankt voor het berichtje. Ik blijf het in de gaten houden.

  22. als Bobske één van je projecten is dan begrijp ik je afwezigheid hier maar al te goed.

  23. het is inderdaad al een tijd normaal op het web. niet normaal gewoon.

  24. Druk met planking Paco?
    Het moet ook niet gekker worden hé. Ik hoorde van mevrouw Painter dat je van dat geplank spit hebt opgelopen en dat je daarom niet blogt.
    Ik heb haar verteld dat ik het een mirakel vind dat Paco niet al veel eerder is ingestort want ik geef het je te doen om iedere dag weer een orgineel en immer humoristisch blog te bedenken.
    En nu is Rijk ook nog dood.

    Ceesgegroetje

  25. oma

    Ha Paco,

    het was een echt dood spel moment.
    We waren al bang dat je was vertrokken.
    Zeker de schuld van Jansen dat je zo druk bent. oma

  26. Even meende ik een nieuwe blogpost te zien …..

    Vriendelijke groet,

  27. Kon je nergens meer vinden, en ineens zag ik een link bij mijn gegevens staan, jij was het. Ik heb pas onlangs bij een bijdrage ( van lang geleden ) van mij gelezen dat je in het zelfde straatje van mijn opa en oma woonde, dat vond ik zo bijzonder. Ken je Coby nog van het Volkskrantweblog? Haar opa en oma woonde ook in die straat, zo apart. Hoop dat het goed met je gaat.

Geef een reactie

