UW HORRORSCOOP VOOR DEZE MAAND

RAM 21 maart t/m 20 april
Vooral voor de gelovige RAM:schrijf je eens in voor een hardloopwedstrijd op het IJsselmeer.Probeer het eens bij windkracht 12. U zult verbaast staan over de euforie die u ervaart.

STIER 21 april t/m 20 mei
Voor de licht nerveuze STIER: laat je eens lekker tot je kin ingraven in de woestijn. Al na een week zul je de significante veranderingen ervaren.

TWEELINGEN: 21 mei t/m 21 juni
Laat uw tanden eens zonder verdoving trekken door een eenarmige bandiet.U zult versteld staan van al het bloed. Vooral de angstige Tweeling heeft hier baat bij.

KREEFT:22 juni t/m 23 juli
Ga eens een gesprek aan met een bejaarde boom. U zult versteld staan van de effecten die een bijl heeft op de emoties van de boom. Voor de machokreeft is dit een must.

LEEUW 24 juli t/m 23 augustus
Ga eens in de tuin werken. Vooral de kale Leeuw zal ervaren dat een uurtje mollen schieten een weldaad is voor een terugwijkende haargrens.

MAAGD:24 augustus t/m 23 september
Verwen uw partner eens met een nieuw tafelkleed. Het zal ten goede komen aan een snelle afwikkeling van de scheiding.

WEEGSCHAAL 24 september t/m 23 oktober
GA eens ruig uit WEEGSCHAAL. Een avondje bibliotheek zal een zegen blijken voor uw hardnekkige huidallergie

SCHORPIOEN:24 oktober t/m 22 november:
Ros eens een bankdirecteur door een pinautomaat. U zult merken dat uw problemen dan veel beter tot hun recht komen

BOOGSCHUTTER 23 november t/m 22 december
Rijdt eens met een tractor de gevel van een slagerij binnen.Vooral BOOGSCHUTTERS met faalangst hebben hier baat bij.

STEENBOK:23 december t/m 20 januari
Ga eens op een winderige namiddag naar de Dam in Amsterdam en leef je uit door een schreeuw in C-mineur uit te stoten. Let op de liefdevolle omhelzingen van wildvreemden die jou plotseling ten deel vallen.

WATERMAN:21 januari t/m 18 februari
Loop eens door de gouden gids en sta eens stil bij de vergezichten die u daar aantreft.
Voor de bijziende waterman:tracteer uw blindedarm eens op een zonnebril op sterkte. Er gaat een wereld voor u open.

VISSEN: 19 februari t/m 20 maart
Ga eens op uw gemak wandelen op het Veluwemeer met twee paters onder uw arm. U zult zien wat voor opgelucht gevoel dat geeft.

45 reacties

Opgeslagen onder ALGEMEEN

45 Reacties op “UW HORRORSCOOP VOOR DEZE MAAND

  1. mijn blindedarm heeft het van mijn hersenen overgenomen. Dit wordt dus extra genieten.

  2. Dat zal ik eens gaan doen…!!!
    Lekker ruig.
    Fijne dag vandaag.

  3. Ruig uit… bieb.. Ik ga wel ergens anders heen. Misschien kom ik je nog wel tegen.

    Love As always
    Di Mario

  4. MArjolijn:veel succes šŸ˜‰

  5. Ik zal het eens een weekje proberen.

  6. Ha die Paco,

    ik probeer helemaal niks.
    Nog niet eens een week.
    bĆŖ-je betoeterd!

    Me een beetje in laten graven.
    Tot aan mijn kin nog wel.
    En ook nog eens in de brandende hitte van de woestijn.

    Zeg…. wil je soms van ons af?????

    groet van Marlou

    .

  7. Ollie is schorpioen , ik sta al te popelen hem te zien !

  8. Beukmans

    Ruig uit met een tafelkleed naar de bieb waar ik moet scheiden van de partner die me huidallergie heeft bezorgd, oeps een dĆ©jĆ  vu daar begin ik niet aan šŸ˜‰

    Fijne dag!

  9. ik zal eens kijken of ik nog een zonnebril heb

  10. Beukmans: zou ik ook niet doen

  11. MArlou: ABSOLUUT NIET šŸ˜‰

  12. wat heb je voor de leeuw in petto

  13. Ik heb geen partner, wel een tafelkleed. Wat moet ik nu doen?

  14. Ik ga even verder op het net rondspeuren naar een horoscoop die mij beter bevalt. Wie weet ga ik wel een paar van de bladen doorspitten. In de bieb.

  15. Als steenbok vallen mij hier al omhelzingen ten deel. Door mensen die iets van mij willen hebben.

  16. Ik heb geen tuin meer, Paco. Het balkon dan maar. Springen? Het zal ongetwijfeld prachtige vergezichten opleveren.

  17. ik ben niet bijgelovig want dat brengt ongeluk!

  18. hettriumviraat : maak dan een tuin van je balkon šŸ˜‰

  19. prlwytskovsky: dat is altijd zo, dat mensen iets van je willen

  20. Terrebel: de bieb is daar een uitgelezen plek voor

  21. Johan: een tafelkleed is een prma alternatief voor een partner

  22. Cor3306: een uurtje mollen schieten

  23. Ros eens een bankdirecteur door een pinautomaat. U zult merken dat uw problemen dan veel beter tot hun recht komen –> tja, maar dan beland ik vast achter de tralies…

  24. De paters zijn in het Veluwemeer gezonken. Dat moeten dus heksen geweest zijn. Ikzelf weet waar de paaltjes staan.

  25. Goh, wat ben ik nu opgelucht zeg :-).

  26. Thamara

    Ik heb geen faalangst…..Jammer hoor;)

  27. vind ik zo typisch, dat het zo klopt! šŸ™‚

  28. Blij dat ik niet in horoscopen geloof

  29. Het houdt je wel bezig Paco:)

    Dank voor het meeleven….

  30. ik ga scheiden en heb nog geen vrouw ;….meschien trouw ik nog rap dan

  31. advies opgevolgd, en als herboren. veel dank. (leeuw en linda de mol)

  32. Paco, ik ben een boogschutter zonder faalangst…kan ik niet gewoon op de fiets bij de bakker naar binnen rijden?

  33. Leo

    O, o, ik moet naar Dam om daar te gaan staan schreeuwen en me dan te laten omarmen….Ik weet nog niet of ik dat wel over heb voor een paar omhelzingen…

  34. Ik heb een gesprek gevoerd met een oude boom, hij zei niks terug!
    Moet ik mij nu zorgen maken Paco? šŸ™‚
    groetjes

  35. Ik geloof helemaal niet in voorspellingen, Paco… Er zitten nochtans leuke tussen (haha…) !
    Lie(f)s.

  36. saltyletters

    Ben je mooi mee op tijd als de maand al voor de helft om is.
    Of gaan jouw maanden per zonnen?

  37. oma

    Ha Paco,

    eindelijk een horoscoop die klopt, zal er gelijk werk van maken. oma

  38. Hihi, ik wist niet dat ik een terugwijkende haargrens had… Heerlijk grappig log Paco, bedankt voor mijn eerste lach van de dag! En ik hoop dat ook jij die dag lachend doorbrengen mag…

  39. Verwen uw partner eens met een nieuw tafelkleed. Het zal ten goede komen aan een snelle afwikkeling van de scheiding.Mijn horoscoop klopt wel echt niet, want wie koopt er nu nog een tafellaken?

Geef een reactie

