WILDERS OP CAMPAGNE

Prachtig om te zie hoe Wilders weer met zijn campagnetank onderweg is om te flyeren. Die foto met een kat in zijn armen was een succes. Ik kan mij dan ook voorstellen dat Wilders’ spinnendokter dit nu helemaal over the top wil uitbuiten. Die wil nu een complete rondleiding over een kattenfokkerij voor het hele technische team van de PVV.
Dat zie ik dan helemaal voor mij. Dat teamleider Brinkman, Wilders voorstelt nu met dertig roedels katten op de foto te gaan en dat Wilders dan voor alle zekerheid aan de kattenfokker vraagt of hij wel spierwitte katten heeft.
En dat die kattenfokker dan nerveus glimlachend een paar Cyperse katten voorstelt.
Kunnen we die Cyperse katten niet omkatten naar Hollandse katten? hoor ik de spinnendokter practisch als altijd , al vragen.

Hero Brinkamn zal ongetwijfeld beleefd aan het PVV team voorstellen deze illegale kattenfuckerij voor gezien te houden. Dat weet je gewoon. Dat beleefde van Brinkman, die kant van hem wordt wel eens vergeten.

De spinnendokter zal ongetwijfeld een nieuwe campagneplek in reserve hebben. Bijvoorbeeld een overdekte kermis waar speciaal voor Wilders, zestien in het buitenland doorgefokte zwarte dwergpoedels een workshop, blootshoofds over het vuur lopen organiseren, daarbij feestelijk opgejaagd door een eliteteam animalcops. Of, wat ongetwijfeld door de spindokter ook zal zijn meegenomen in het wervingsplan “nieuw stemvee”, zal een uurtje prijsschieten zijn.
Dat Wilders dan met een dubbelloops jachtgeweer op appels mag schieten die op tactische wijze op de hoofden van negen asielzoekers zijn gepositioneerd. Daar scoor je mee in “Uitgesproken EO.”

Aan het eind van de dag zie ik Wilders wel aanschuiven bij Johan Derksen van Voetbal International waar hij opgetogen mag vertellen hoe graag hij vooral in witte shirtjes voetbalde. Totdat Derksen dan zegt: ‘Jawel, maar als het aan u ligt word je in dit land met een zwart shirtje als crimineel neergezet en als je een moslim om ene vuurtje vraagt behoor je meteen tot een criminele organisatie. Op dat moment zie ik Wilders afhaken en aftaaien naar een gepantserde bunker in Limburg voor de Limburgers, om daar, gekleed in een kogelvrije nachtpon, zijn nest in te duiken. Om daar te dromen over de volgende campagnedag;Moslims scheren op een baardenboerderij in Limburg.
Rijdend op een spierwitte nachtmerrie.

36 reacties

Opgeslagen onder ALGEMEEN

36 Reacties op “WILDERS OP CAMPAGNE

  1. Beukmans

    Ik val stil van zoveel waarheid.

  2. Antoinette

    Waarom in Limburg, hij is allang geleden vertrokken hoor:-)

  3. mogge Paco
    Beukmans heeft alles al gezegd
    dat ik zal hier aan de koffie
    en wens je een fijne dag

  4. @Fietszwerver:geniet van je koffie.En een fijne dag

  5. @Antoinette: niemand weet dat zeker;-)

  6. @Beukmans: ja, dit land kan er wat van

  7. @Paco: Toch ligt “Campagne” de laatste weken bijzonder gevoelig bij mij.

    Slechts weinigen weten dat.

  8. En jouw klok loopt een uur achter 😉

  9. @Glaswerk: Klopt, dan heb je meer tijd

  10. cor3306

    hoe zit het wilders en duiven; ik heb 2 witte zou de rest dan naar de poelier moeten

  11. @Cor3306: ik vrees het wel als ze geen invliegeringscursus hebben voltooid

  12. Zou Wilders ook al verstand hebben van voetballen?

  13. @Johan:zeker wel. Beroepshale kijkt hij naar voetballen omdat er veel MArokkanen voetballen.Dan hoopt hij op relletjes, dan kan hij weer scoren

  14. thbalvers

    Is er nou ‘ns niemand die een aanslagje wil plegen?

  15. Nummer22 absurd

    Amice Paco c.s.

    Via ons orakal de zeer spraakzame professor dr.mr. ir R.Leydecker (1955), werd ik verblijd met een digitaal bericht over de prevalentie van witte en zwarte zwanen in de vijver voor het Binnenhof. Het schijnt en naar ik meen terecht, dat enkele zwart hemden van de Partij van de Varkens, aan de zwanen gevraagd hadden”wie gaat er mee naar Libië varen?’en zonder het antwoord af te wachten de zwarte zwanen ..hup, vort, schnell in een bestelbus met het opschrift:
    ” Heelal, Slachterij sinds 1939- Alleen voor export- Venlo”

    Dat deze PVV zich graag wentelt in de oer hollandse stront en met hun vrinden (Partij van de Vrinden), de vazallen de werkbezoeken in de gierputten van het platteland vieren met een gezamenlijke boeren wittebroodmaaltijd met blanke vla.. ( AH die lette ook op de kleintjes, toch) en kinderijs, weten wij natuurlijk.

    “De PVV”, ook voor de blanke boer! Stem voor een blanke gierput!

    In Dark Rooms, hangen de posters van deze Partij van de Viezerikken, beetje verlicht door een waxine omhoog houden ingehuurde vrijwilligger van minimaal 94 met een duister 2e Wereldoorlog verleden , met de tekst.
    “De PVV, ook voor de mannenliefde! Stem voor een White Room!”

    Lachroom met aambeien,! Weert, het is voor de aambeien föhn verwerkende industrie die WIJ moeten steunen door het gratis leveren van witte doekjes voor het bloeden!
    Ach so, Hero, you are my hero.. vandaat Dion hebben wij nu de Anaal Politie, toch?

    Nee, leiter Weert, het is The Animal Cops,… dieren politie!

    Zeg ik toch Maus, zeg ik toch.. het is allemaal bij de beesten af! Dus stem op de Partij voor de Varkens!.. heb ik toch gelijk!

    ( ik zie een kattenbelletje van Louis van G., bekende trainer ergens in Zuid Duitsland…” Ben ik nu zo schlimm of zijn zij nu zo dom?”
    Een – na 3 uur ontcijferwerk- antwoord van zijn vriend der vati( ook uit Zuid Duitsland) . Lieber Louis, dus hast recht!

    Tja van die zondagohctende zaken , het regent mot.

    Voorwaar, voorwaar ! waarvan akte!

  16. =om daar, gekleed in een kogelvrije nachtpon, zijn nest in te duiken=

    Héhé, zo simpel gaat dat niet. Hij moet ook nog zijn vermommingspruik op en zijn nepsnor goed vastplakken.

  17. Wilders? Ach: alles saneert zich op den duur zelf.

  18. Pingback: ABSURDISTISCH NIEUWS « THE PACOPAINTERDAILY

  19. prlwytskovsky uiteindelijk wel, ja

  20. @Bluch1: o ja dat was ik vergeten;-)

  21. @Nummer22: het liedje witte zwanen, zwarte zwanen wordt verboden

  22. @thbalvers: liever niet.Aanslagen vind ik barbaars

  23. Paco Amice…

    En KKK dan? Klein Klein Kleuterke ( onder pastoors zeer geliefd als KKL Klein Klein Leuterke)

    en het boek”Den blancke man op weg naar den binnenlanden van een doncker continent” ontedekkingsreizen voor het zieltjes winnen.. wordt die ook verboden?

    Moriaantje zo zwart als roet? ook….

    Met roetvrije groet,

    Uw Amice

  24. Hij zal nooit mijn vriend worden…. gelukkig.

    Love As Always
    Di Mario

  25. Ron

    Zou Wilders niet gewoon kleurenblind zijn, een gebrek (in zijn ogen) dat onder die oogverblindende lokken is uitgegroeid tot een fobie? Vroeger werd je daarvoor gewoon afgekeurd als je in dienst moest, maar sinds de dienstplicht is opgeheven zijn duidelijk ook de voordelen van kleurenblindheid verdwenen. Er is maar één oplossing dus: de dienstplicht terug in het leven roepen, Wilders oproepen en hem afkeuren. Dan is het hele probleem Wilders in een (kleurenblinde) oogopslag opgelost. 😉

  26. @Nummer22:alles wat niet wit is wordt afgeschaft in de kleurloze wereld van Oom Geert

  27. Rijdend op een spierwitte nachtmerrie.

    En dan badend wakker worden in het zweet, naar buiten kijkend en dan tevreden vaststellen dat de ‘witte wieven’ nog rond zijn huis dwarrelen.

  28. Kat in’t bakkie, de schijtlaars!

  29. Paco, geheel off-topic, maar je hebt de code voor je OneStat niet goed geplakt, (zie onderaan de pagina) vlgs mij moet dit > nog aan het einde van de regel staan.

  30. oma

    Ha Paco,

    Onze katten willen er niet van weten en spinnen erg geen gare bij, alleen een halvegare dan. oma

  31. peterus

    Zie ik daar een tank van opgeblazen balonnen?
    Ik wil GW als een opgeblazen ballon boven Nederland hangen. Wie helpt mij?

Geef een reactie

